مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی برگزار نمود
کارگاه آموزشی با موضوع روش تدریس مبتنی بر تفکر بصری (VTS)
مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه در روز دوشنبه 25 خردادماه 1405 کارگاه آموزشی با موضوع "روش تدریس مبتنی بر تفکر بصری (VTS)" را به صورت تلفیقی (حضوری و مجازی ) برگزار نمود.
مخاطبان این کارگاه آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه بودند. در این کارگاه آموزشی خانم دکتر صفورا یغمائی از اعضای هیات علمی دانشگاه مطالب علمی خود را ارائه نمودند.
نظر دهید